بهرامی گفت: میانگین سنی وزرای دولت چهاردهم اگر از کابینه پیشنهادی کمتر بود، می‌توانستیم نمره بهتری را به این کابینه دهیم.

کابینه

محمد بهرامی نماینده بویراحمد و دنا مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار کرد: کلیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم خوب و مثبت بوده و دولت معدل خوبی را دریافت خواهد کرد. هرچند که مجلس نسبت به برخی از افراد پیشنهاد شده نظر مثبتی نخواهد داشت و یا اجماع مجلس برای تایید برخی از آن‌ها سخت خواهد بود.

وی گفت: میانگین سنی وزرای دولت چهاردهم اگر از کابینه پیشنهادی کمتر بود، می‌توانستیم نمره بهتری را به این کابینه دهیم. اما متاسفانه از افراد جوان باسواد و تحصلیکرده در این کابینه کمتر استفاده نشده و می‌توانست کابینه دولت چهاردهم در بهره مندی از جوانان با تجربه بهتر عمل کند.

بهرامی افزود: حضور وزیر زن در دولت لازم است اما به نظر بنده وزارت راه و شهرسازی کار سنگینی بوده و بهتر بود در وزارتخانه دیگری شاهد حضور بانوان باشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: کابینه پیشنهادی تقریبا به سمت فراجناحی حرکت کرده و شاهد حضور چهره‌های سیاسی مختلف در کابینه دولت مسعود پزشکیان هستیم. به نظر بنده مجلس نیز با اکثریت وزرای پیشنهاد شده موافقت خواهد کرد.

کد خبر 873548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha